QUALITYTIME.

idag har jag en såndär dag som jag gärna spenderar med min rumskompis. vi skrattar i köket, tassar upp på vinden och märker
att vi har en takterass (!) "jaha! då vet vi det till nästa sommar" och nu sitter vi och kollar på serier,
dricker varm choklad vs te och äter bullar i nersläckt rum med doftljus med regnet som öser på andra sidan väggen som bakgrundsmusik.



nånting i denna stil har jag planerat för våran takterass... 
när vi inte ska ha lyktor och långbord efter det ena för vi har trevligt folk på besök och skålar. förstås.
det är verkligen superfin utsikt och så trägolv. som sagt (inte alls bitter)... nästa sommar!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt med takterass! :D

2011-08-16 @ 13:33:07
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0