HASSELÖ I ALLA VOLYMER.



det var halvrisigt väder i lördags när jag kom ut till skärgården.



standardfrukosten när man är i stugor.






herregud vad vi åkte båt.



stövlarna var ett givet kort...



nom nom nom.





det växte söta hasselnötter på tomten



regnuppehåll





skålar lite för vänskap




grillat<3



grillade marsmallows till efterätt, superb!



det tändes en brasa när natten kom runt knuten och regnet bestämde sig för att göra en visit igen.



bilden behöver egentligen ingen text.




vaknar upp till kanonväder på söndagmorgon och äter frukost i bikini på den enorma altan



jag tänkte "äh vad fasen, jag kan ju inte tacka nej till sommarens sista dopp" speciellt inte när jag inte kommer ihåg när jag sist badade i havet.



så jag hoppade i plurret.



småkallt, men härligt.




så var det dags för hemgång och vänta på färjan. (tack till fina pia och ingmar som varmt bjudit in mig till deras smultronställe, bjudit av sig själva och bidragit till den finaste helgen på länge. pärlor är vad ni är)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0