NYÅRS FIRANDE.





jag hade ursprungligen tänkt namnge rubriken "tidiga nyår" i detta inlägg, som i förgående nyårsfirande på bild.

förra året var det lätt, vi var bara några tjejer som ville ta det lugnt. drack skumpa och såg på film typ.
året därinnan var i en källare någon till några hade hyrt dedikerat till nyårsfirande.
min bästa vän var där. och det känns väl som nästan resten av byn var där också.
det finns dock inga bilder mer än EN bild på mig.
och sen kommer jag inte ihåg hur jag firat nyår som innan. jag hittar inga bildbevis så det har nog aldrig hänt.

iår jobbar jag nyår men slutar i relativt god tid så jag ska bara ha en trevlig kväll med fredric.
i renaste perfektion när det är karln som lagar mat och allt, jag ska bara luta mig tillbaka och dricka rödvin i min egen soffa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0