3 dagar.



något av det sista i paketinslagning :)



vi hade riktigt kallt i 2 dagar med minusgrader i sthlm så jag premiäranvände min nya vinterjacka<3



lovisa trillade in på middag, hederliga köttbullar med lingonsylt, rivna morötter, gräddsås och potatis.



maja trillade in på 3-dagars besök, hon beställde en nyttig middag och jag tror jag lyckades? (Y)



sovmorgon + nyttig mysfrukost + fredag = sant



idag så lunchade jag med maria på "härmedpasta" i norrmalm,en resturang där de gör sin egna pasta. 
vi båda tog carbonaran... mums. (jag älskar dig tjejen)

så vad har jag gjort i 3 dagar då? svaret är livskvalite med otroligt bra sällskap :))))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0