Dag 02 – Vad är kärlek?

Aaah. Detta eviga ämnen som redan oändligt många personer namngivit och definerat.
men vad är kärlek för mig?

Kärlek är när jag inte kan sätta på mig tröjjan åt rätt håll innan jag ska träffa dig.
Kärlek är när ingenting annat spelar någon större roll. Det får liksom bara agera i bakgrunden.
Kärlek är när jag är så hungrig för jag har inte ätit på 2 dar för fjärilarna lever om så värst.

Dina kyssar under paraplyet en annars så hemsk regnig och grå dag för andra
Ditt pekfinger som gör cirkel-former runt min navel när vi ligger i din säng
När vi kan titta på varandra utan att blinka och jag drunknar för det är så intensivt att jag dör
och när du plockar upp mig igen genom att komma nära och stryker bak mitt hår. 
Kärlek är när jag får kyssa dig när jag vill.

Och typ lite mer.

(kärlek för mig kan komma i andra former, som en perfekt sommardag, en biltur med mig själv med en jättebra
skiva i cd-spelaren, ett gosit djur i ansiktet, mammas kramar och.. den allra viktigaste kärleken,  dansen.
jag vet inte med er, men jag kan inte leva utan kärlek i livet)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0