Dag 03 – Om det här vore min sista dag

jag ska göra det enkelt.

jag skulle ha en stor fest för familjen och vänner. alla skulle vara sams och vi skulle äta grillat och jordgubbspaj till efterrätt. jag skulle ha grannkatten i knäet och bara njuta av allas mingel. dagen eskalerar i att jag tar flera jazzklasser så jag får ta ut svängarna. bastar, gör mig som snyggast och efter det trippar jag ut i den svala natten i dom snyggaste klackarna jag köpt för just denna dag. jag skulle dansa hela natten på en klubb som spelar min favoritmusik och jag skulle sörpla på goda fruktdrinkar. när det är dags för alla att gå hem så åker jag till mannen, vi älskar in på småtimmarna, hans läppar mot mina läppar kommer vara det sista jag minns och när jag ligger tryggt på hans bröst inhalerar jag mina sista andetag. the end.

om jag fick välja skulle min sista dag se ut såhär. allt som jag älskar och som betyder nåt inklämd i ett och samma dygn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0