DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU!



vem kunde tro att det var sånt arbete bakom att få ner allt man äger i flyttkartonger (även fast jag bott hemifrån tidigare, hade jag ju ändå en hel del saker hemma hos mamman ändå. men nu när jag får eget så ser jag ingen mening med att lämna nånting kvar faktiskt) och måla den enorma tv-möbeln jag tagit an som projekt. vilket evighets arbete! så det är lite vad som gör mig så förbaskat upptagen om dagarna.

jag undrar när blixten slår ner som kommer med buskapet om att det faktiskt inte är så många dagar kvar innan flyttlasset åker? nånting som ska bli jävligt spännande att se är om allt som är fixat till lägenheten faktiskt fungerar ihop. haha annars börjar jag väl att grina...
det är bestämt sedan länge att jag ska ha vitt och guld i mitt rum till att börja med så att det blir en rofylld sovplats för mig. sen är ju frågan, kommer det vara heaven att få eget eller kommer jag att vantrivas? jobbig tanke. hemskt jobbiga tanke. jag kommer ju trots allt göra detta själv denna gång. måtte allt gå vägen... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0