KUNG LÖRDAG BAKOM MIG OCH MYS SÖNDAG.



mamsen har som sagt fyllt år, så idag kom la familia på besök och så blev det fika. semeltårtorna jag gjorde får en 8 av 10. men mums!

gårdagkvällen var iallafall awesome. vi var flera tjejer som spelade drickspel och peppade inför en himla massa dansande på krogen, vilket det också blev! kvällens topp... eh när jag och annika dansade på podiet, vi rockade fan!
kvällens sämsta: allvarligt? när jag var tvungen att böja mig fram och upprepade gånger var tvungen att be en kille att dra. jikes
när jag vaknade infann sig inte rösten och så var jag tvungen att rulla ur sängen för att ta mig upp... det är ett
tecken på en förjävla bra kväll. det är en slagen hjälte!
Kommentarer
Postat av: Annika

Vi var awesome helt enkelt!

2011-01-24 @ 16:19:01
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0