SATURDAY.

hej! jag väcktes brutalt tidigt imorse och är i skrivande stund extremt trött nu med... överseende...

jag & mamma tog bilen söderut för att titta på en mängd soffor, jag hittade inte ens en "kanske" soffa! det är ju ren skandal. så pengarna fick gå till (ÅH snacka om jobbigt att till och med skriva det) tam tam ta en dammsugare.
vet ni hur mycket en sån liten rackare går på? fy bubblan!
det enda någolunda roliga jag kom över idag var första säsongen av csi ny för 100 spänn (Y) på elgiganten.
lite annat som kom med, glödlampor, badrumsmatta, gardinstänger och dammsugarpåsar, i kategorin supertråkigt då alltså.

nu har jag laddat om med supermycket kläder för jag är bortbjuden på mat och nöjjen ute i finsvik ikväll. ska gosa (snarare leka, ungen är vild!) med en 2- åring i ett väldigt kallt hus alltså. mysigt. ha en trevlig lördagkväll!




VARNING för busfrö :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0