TELL HIM I WAS HAPPY AND ALL MY SCARS ARE OPEN.

jag gick förbi dig på ica
någon hundradels sekunds blick var vad vår ork förmådde att ge varandra
främlingar

vi som trodde vi älskade varandra en gång för längesedan
nu när jag såg din lock i nacken kände jag inte ett skit

was that it?

det tog år att glömma vilket shampoo som du alltid använde
det tog år att radera glömma dina handavtryck
det tog år att sluta andas dig

nu vet jag inte vem du är längre
inte min iallafall
jag kan inte se dig i ögonen utan att se ruinerna av vem du en gång var
vad vi symboliserade en gång för längesedan

jag kan inte ge dig en blick

vi som trodde att bara för vi hade sex och umgicks varje dag alla dar så var det kärlek
vi som höll på att göra misstaget att ta det ett steg längre
nu vet jag inte ens vem du är.
inte min iallafall.

   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0