TORSDAG AND IM FEELING IT.

imorgon flyttar jag! och det liksom känns i luften och jag har dött av stress några gånger bara denna vecka.
så det var ett jättebra beslut att lufta spänningen som man kunde känna i luften (och klippa i med sax) och bara dra
på en fika med underbara människor. och bara därför har jag haft en supermegaduperkungjättebra dag!
det blev en lunch först med annika, lisa och sofia och sedan trippa över till waynes för eftermiddagsfika...
en sån bra bunt brudar
. så hemskt sorgligt att jag flyttar när man tänker på alla fina som stannar kvar i den här staden.

och nu lyssnar jag på en gammal spotifylista som ger mig feeling! dags att börja lasta upp hela flyttlasset från källaren där allt stått och samlat damm, så det blir mer åtkomligare när vi i sin tur kommer börja lasta släpvagnen! så jag behöver all energi till kvicka knän!

väldigt bra dag, väldigt mycket fredagskänsla. väldigt bra människor.
im checking out!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0