tough miles may lie between us we are never far apart for friendship doesnt count miles its measured by the heart.

vi är inne på småtimmarna och jag är gråtmild. hur fina vänner har man inte?
kvällen började med prat och chips med finaste caroline, sedan kom pernilla hit och vi alla
bara låg i en gosig hög, pratade i mun på varandra, hade massagetåg och dom berättade
flera gånger att dom skulle besöka mig när jag är i stockholm. jag och pernilla planerar redan sommaren 2011. jag älskar er jag älskar er jag älskar er. jag älskar er så mycket att jag blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på hur mycket jag kommer sakna er när jag flyttar. ni är vänner av rang, ni två.

nu ska jag gå och lägga mig innan jag blir alldeles för känslosam och torterar mig själv med att tänka mer,
det är bättre att lämna kvällen som den är, helt fucking awesome.

   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0