MOBILBILDER A LA 2010.



lotta fyller 22 år! eller var det här festen med "nyårs-tema"? minnet sviker. året började med en massa festande hos denna goa brutta ialf.



jag var på ett ökänt vitlöks-häng (?) på södermalm såklart, med sandra som jag jobbade med på barnbutiken. sällskapet var fint och hamburgaren galet go och mäktig.




i lägenheten vi hade på skånegatan. finisarna pontus & matilda visade att de kunde ta en svängom i the livingroom!




små rumpor som skumpar iväg i mörkret...



the last bounce i globen. surt men ändå coolt.



provade en himla massa grejjer på södermalms monki under hela våren. jag ångrar så att jag inte köpte den här blusen när jag hade chansen.



jag och emma2 på den härliga festivalen peace & love.




kan vara festivalens godaste måltid. så gott så gott (chili con carne med creme fraice)




sitter i gräset med emma1 och lyssnar på bandet... kan det vara maskinen?



äta gott till bra musik är ett måste!



mamma mia i globen med mammsen.




lillbebben nästan 6 månader gammal. med ett försök till en flexad fot? ;) det går inte en dag utan att jag tänker på söta söta bella




i en lastbil på väg ner mot malmö med en liten trupp ur mitt eventbolag one motion.



gull-sebastian utgör en del av denna trupp.  




såhär fräsig är man på scandic en morgon! redo för en kick ass dag på jobbet i burlöv center, malmö.




hotellfrukost <3



såhär kan det se ut när man promenerar till gymmet i härnösand en vinterdag.



jag är i härnösands träningsstudio nästan varje dag. så bra så bra så bra



strömavbrott hos david & soffan. då kan man passa på att äta kycklingrulle och dricka äppeljuice. så mycket klageri kom det inte från mig.

som ni kanske kunnat gissa har jag överfört en massa bilder från mobilen till datorn! det här är en väldigt kort sammanfattning av 2010 skulle man kunna säga. haha hellre sent än aldrig right? puss och trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0