WHAT A SUNDAY!

idag var egentligen min enda prick på schemat att jag skulle bege mig till sundsvall för fika samt umgänge 
med fina tjejer från min gamla gymnasieklass. tråkigt nog vaknade jag och fick höra att det hade snöat
hela 3 dm (?!!) inatt och det snöade så in i bomben att jag aldrig kom iväg.
arangecheck till veckan kanske? jag saknar ju allihopa!

istället så tog jag itu med källaren. där alla påsar från ikea, små kartonger med böcker,
säckar med kläder ... allt ALLT jag äger finns. det tog mig drygt 7 timmar att gå igenom allt,
flytta om och allmänt göra ordning och göra mina grejjor mer tillgängliga. puuuh! känns hur bra som helst att få det gjort!
att jag trodde att det skulle ta åtminstonde en halv vecka, är ju bara plus!





nu har jag gosat ner mig i soffan och ser på en prinsessas dagbok som söndagsfilm. nyss smarrat i mig glass också.
så även fast denna söndag inte slutade som det var tänkt slutade det med att det blev en produktiv dag!

imorgon ska jag bland annat sätta tänderna i en tv-möbel jag ska måla om... hu-jeda-mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0