VAD SOM HÄNDER...

jag har haft en bra början på det nya året!

jag har både skaffat mig ett gymkort (härnösands gym suger dock) umgåtts med fina,
fikat med släktingar, filmmaraton med snygga brudar, vinterpromenader med en pirat,
tömt hela ikea när jag gick igång och köpte mig ett vardagsrum samt en massa annat
fint o behändigt (två vagnar!) fastän jag inte har en fullständig lägenhet än -
väldigt typiskt paula.

och allra senaste är väl att jag var i kyrkan imorse (2 timmar med hemskt mycket gäspande, förlåt o herre)
bara för att höra morfar sjunga med sin kör. o helga natt sjung han så det klingade vackert i kyrkan.
behöver jag ens nämna att tårarna bara sprutade på mig? mormors favorit jullåt dessutom.



sen har jag och la familia uppehållit oss med hela eftermiddag att skotta taken!
garagetak, den inglasade verandanstak och taket till bron när man går in... duttig man och vi är!

för att ta sig ner därifrån fick jag ta sats för att hoppa ner (tyvärr inte som en graciös ballerina, utan fläktandes med armarna och skrikandes) i den största snöhögen jag kunde lägga ögonen på.
och jag dog inte. inte heller njöt jag inte utav det. befriande att skrika och leka lite. få unna sig själv att vara lite barnslig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0