EMOTIONS.

idag på min lediga dag har jag åkt på ikea (igen) storhandlat och roadtrippat med mig själv. sedan hämtade jag upp mina lovebirds maria och oskar för lite badmys och picknick i kungholmen. awesomeness... dock så vill jag bara skrika och grina floder just nu. men det ska jag inte. för jag ska upp och jobba om några timmar. inget breakdown= blivit ansvarsfull på äldre dar.

I believe that we are who we choose to be. Nobody’s going to come and save you, you’ve got to save yourself.
Nobody’s going to give you anything. You’ve got to go out & fight for it.
Nobody knows what you want except for you. And nobody will be as sorry as you if you don’t get it.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är viktigt att tillåta sig själv att bryta ihop ibland :) Allt blir så mycket lättare då.

2011-07-07 @ 10:16:15
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0