en till update från skrivbordet...



idiotiskt. jag kommer inte ens ihåg när jag sist tog en kvällsfika? har knappt hänt i denna lägenhet...
iallafall.. idag tog jag en. innan dess har jag varit på en synundersökning hos en ny optiker (läskigt)
powerwalkat då det var alldeles för varm för att springa och varit på bio med min rumskompis anna.

braidsmaids kan vara den roligaste filmen jag sett- nånsin. när den kommer ut på dvd är jag den förste att klicka hem den! mitt biosällskap tjaffsade lite i början om varför vi inte valde en annan film och jag svarade "anna, det är för jag vill skratta, jag vill inte se nånting med kärlek som ger mig hjärteont och efter att filmen är slut fortfarande hulkandes av allt gråt, nej jag har lust med att skratta sönder mig själv" and indeed i did. jag och 400 andra bioglada personer.
Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: Tack så mycket snygging :D Den filmen ska jag också klicka hem, love it!!

2011-07-29 @ 09:16:57
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0