hur ska rabatten se ut och kommer vi att ha trevliga grannar?

jag passerar ställen som ligger vid vatten och vackra villor belägna i djupa landskap. fantiserar om vart jag ska bo när jag blir stor. vilken bil jag kommer ha och om alla mina möbler kommer fortfarande vara från ikea.

livet i en resväska
. det vore endast till min tillfredställelse om jag bara slapp alla konstiga turer. imorgon börjar jag klockan fem... så det blir övernattning i ett rum på jobbet med en himla massa vampire diaries avsnitt och tecknade filmer. för att jag kan. ska nog köpa mig lite köttbullar med potatis och smaska på uppkurad i den främmande sängen.

(tur man är flexibel)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0