WEEKEND.



under helgen som varit, förutom att det har varit min jobbarhelg, så kom mor min och hennes karl på en visit.
de har idag flygit vidare till grekland och lämnade min kära toyota corolla hos mig i en vecka under tiden de är bortresta.
det tåls att notera att jag har både kört till ikea och från arlandra och det har gå superbra?
älskar att köra bil till riktigt gamla brända cdskivor dessutom, som vi passande nog alltid har liggandes i bilen.
efter ikeavistelsen har mitt sovrum uppgraderat sig betydligt (jag kommer lägga in bilder så småningom)
så inatt sover jag i lukten av trädoft som osar från de nya möblerna. en obeskrivlig positiv känsla.
jag bara myser i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0