g-night.

herregud, om man sover till halv fem på dagen -hur stor chans har jag att somna tidigt ikväll? juste. jag är bortom räddning..

igår var vi tjejer ute på ett ställe som heter lobby. där drack vi cider och dansade till många grymma låtar, dock inte eric saades popular (-) träffade några killkompisar. åkte hem strax efter 4 och käkade chips in på småtimmarna med anna så vi inte inte skulla lägga oss all drunk. idag har jag intagit soffläge och sett serier med anna.
en banan och chips till middag. wow, det går bra det här med kardashian-livsstilen... det kommer bli en jobbig vecka.


utdrag ur helgen
Kommentarer
Postat av: izabel

haha, dryg tjej på bild! Men jag hade himla kul ;D

2011-03-14 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0