If you hold back feelings because you’re afraid of getting hurt, you end up hurting anyway.

lite mobilbilder från veckan som gått...
börjar med att mamá skulle få en mms-view över hur den nya frippen tar sig. nöjd mamma -check!


mobilcrap över hur en paus bland arbetsintervjuerna kan se ut.


vissa arbetsgivare kan kosta på sig gofikat på rasterna.... morotskaka mmm....


i onsdags så gick min prövo-tid, här festar vi (läs: jag med sambon) för att jag har haft mitt körkort i 2år!
melon, mango, banan osvosv... med äkta vaniljglass. nom nom


lördag. jag och anna hade gjort city och avnjöt baby back ribbs på thank god its friday. jag dog så gott det var!!!


inte en TGIF-vistelse utan att beställa in drinkar...


lite vårkänslor att ha rocken öppen. chop chop!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0