IMORGON VÄNTAS FINBESÖK.



( nu är rullgardinerna och vardagsrumgardinerna uppe! desvärre måste vi vänta med hyllorna. tålamod... )
imorgon har jag tagit ledigt från jobbet för jag ska undanvara dagen/kvällen med en vän. en hjärtevän som annars inte kommer från stockholm. vi har planlagt bland annat shopping inne i kärnan av city, hälsosam mat, en runda längs djurgården och en hel del mys mellan raderna kan vi nog dessutom räkna med!
ni hör ju, hur bra som helst. en bra anledning att till att ta ledigt för tycker jag.

så jag ska prova att sova nu. kommer kanske inte gå så bra för jag är så längtansfull. så glad. och så blåser det så väldans mycket ute att man kan tro att hela fasaden skulle kunna falla ihop vilken sekund som helst.
Kommentarer
Postat av: Annika

Ja men ingen fara :D

2011-03-10 @ 22:18:37
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0