john blunds avsaknad och asfaltssmak i munnen.


jag sitter och dricker te utan te (läs: uppkokat vatten med honung och mjök)
och använder faktiskt skrivbordet som annars bara står i hörnet som ett och annat prydnadsföremål
tänkte att jag kanske skulle skriva några rader.

jag har haft en sjukt jobbig vecka... korten på borden...
jag är flera hundra timmars sömn back ,känns det iallafall som och livet har ju en tendens att bli lite extra tungt då.
motgångar som har känts som att ha blivit överkörd över en 15tons tung lastbil "bara sådär i farten".
jag är bara lite extra less på dryga veckor just denna vecka. låt mig va okej

nu taggar jag inför imorgon genom att lägga mig med halvtorrt (eller halvblött beroende
på hur man väljer att se det) hår och en insmord trött kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0