IBLAND KLINGAR "GOD JUL" VACKRASTE AV DE VACKRASTE KLINGEN.



idag sa en kollega "god jul" till mig
"god jul??!" säger jag halvägs ut från tåget
och då säger hon
"jamen, om jag inte träffar dig innan dess, god jul!"
"jamen, GOD JUL FÖR FASEN" säger jag då skrattandes tillbaka och drar min rullväska
längs perrongen, längs tåget, bort från dagens första arbetspass.

jag måste tillägga, för jag tror aldrig att jag har stannat upp och faktiskt skrivit ner det.
för det är faktiskt så finaFINAfina människor som jobbar på mitt företag!
man kan ha en timme med varandra och känna att man varit i samma kompisgäng i år.
tryggheten att vi alla är från samma skrot och korn, så ja, jag har turen att jobba med
både snälla, glada, omtänksamma och framförallt roliga medarbetare. VARJE DAG!

det är ju nästan så att höra ett "god jul" slår "jag älskar dig".
ja,
jag skrev nästan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0