JAG ÄR INTE NÖJD FÖRENS JAG SER RESULTAT!

jag hittade den här OROVÄCKANDE bilden i en mapp på vår gamla stationära dator nu när jag är hemma.



snacka om att ha förvräng kroppssyn av sig själv.
om jag tyckte för 3 år sedan att jag var för kurvig... är jag tamefan en blåval nu.

japp, jag mår psykiskt dåligt av den här bilden.

och lätt revanch sugen.

så jag bestämmer det en gång för alla. med det nya jobbsituationen från och med på söndag 
kan det också vara möjligt. nu är det hårdträning som gäller... jag kan INTE fortsätta må dåligt.

jag kommer härmed vara på gymmet 5 dagar i veckan. jag är inte nöjd.

ge mig pepp people.
Kommentarer
Postat av: exfru

åh snygga ben snygga skor snygg tjej!!

2011-11-03 @ 12:09:34
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0