MAN KAN INTE TRO ATT DET ÄR FREDAG.

Dagens humör: trött, sliten, ledsen, glad
Dagens mående: rakt igenom skit kanske
Dagens borde: gymma
Dagens frisyr: uppsatt (jobbfrisyr, kul va?)
Dagens smink: för att dölja tröttheten krävdes det en stor mängd klet!
Dagens klädsel: uniformen nananana
Dagens planer: ta ett unnande bad och slockna tidigt
Dagens materiella vill ha: nowhere skor (ja...faktiskt)
Dagens fundering: måste jag söka nytt jobb? jag vill ju plugga?
Dagens beroende: wordfeud... (jag har kommit i en andra andning)
Dagens tråkigaste: en segjävla tur med utspridd 4timmars rast under dagen
Dagens längtan: första adventsstök!!!!!!!!
Dagens superlängtan: julmarknad, julbak, slå in julklappar och ha rimstuga på den lurvigaste
mattan, stryka juldukar, julgardiner osv (och allt detta till julsånger i bakgrunden) senare på kvällen
visas det love actually och då avrundar jag med glöggmys. det är min superlängtan just nu.
Dagens tidning: SE & HÖR
Dagens låt: david guetta ft uscher- without you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0