det är så lätt för mig att ta farväl, jag har gjort det hundratals gånger förut.

PANG sa det
han satt sig brevid mig i killen jag träffars soffa
allt från att han såg pop och lät poetisk gjorde att
jag snavade.
så fantastiskt fel tidpunkt och perfekt ögonblick
när vi båda lade huvudet på sne
i killen jag träffars soffstöd
vi nästade in oss girigt i varandras detaljer.
vi båda gillar varm choklad och uppenbart att titta in i varandras ögon
 
och när det sa PANG sådär tydligt
så stod det liksom klart.
 
jag vill att dina händer ska följa mina linjer
som så många gånger har glömts bort när jag
som så många gånger har varit den som fallit hårdast
och lämna dina fingeravtryck snälla
så vi sen kan avgöra vad som är mitt och vad som är ditt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0