He Said Nothing.

- Du säger ingenting
-
- Det har ingen åsikt alls att jag åker? 
-
- Du är okej med det? Du kanske tycker det är bra? 
- Nej, och sluta dra i mig. Låt mig vara. (Släpp mig aldrig! Lämna mig aldrig!)
- Okej
- Okej, säg inget mer för jag vill inte  trasas mer sönder på grund av dig. Snart slutar jag väl att existera, jag har redan problem med att komma ihåg att andas... Klart jag kommer sakna dig. Jag saknar dig till den grad redan att jag är kall inombords.
- Men
- Nej, du orsakar allt som gör ont just nu. Du gör ont. (Försök försök försök. Släpp mig snälla aldrig) 
- Jaha 
- Jag är rädd för hur mycket du redan betyder för mig, jag är rädd att du är den som jag ska vara med, jag är rädd att jag ska förlora dig... Jag är rädd... Jag kommer antagligen ångra mig för resten av mitt liv... Jag kan inte andas... Det kanske är dags att du släpper taget nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0